Săptămâna trecută la atelier a venit un pasionat auto, regulamentar gen jante, suspensie, toba și o herghelie de peste 300 cp , mașina bomba o Cupra super ingrijită. Ne-am sfătuit , ne-am sucit și până la urmă am hotărât să montăm un model de dungi ”martini racing” să o ducem direct în showroom la Seat.
Dar povestea mea începe în momentul în care dau “send” la imprimantă; trosc, pleosc, “ripuie” și incep să apare pe autocolant pete de alb amestecate cu negru, câteva zgârieturi de toată frumusețea, sigla “martini” stearsă, rupta. Zic ”las că repar cu laminatorul” și aplic o folie mată, că poate mai acoperă din defecte. Pe plansetă dezastru, lucrarea arăta și mai rău , dar “io banii inapoi nu-i dau” așa că arunc abțipildul pe mașină și dă-i inainte.
Intră Nelu Anghel in atelier, cunoscut de intreaga crème a pasionaților auto din București, participant de zeci de ani la toate evenimentele majore auto din țară și din Europa si blocaj 30 de scunde, urmeaza un surâs timid in colțul gurii, apoi un zâmbet larg și o strângere de mână dureroasă “ A ieșit exact cum mi-am dorit!”. Poftim?! singurul meu gând după ”block out” a fost ”unde se duce nebunu’ cu mașina căzută din copac ?”, zice el la “woertherseetreffen in Austria peste 2 luni”, se pare că am gândit cu voce tare…